Nem genbestilling med EasySupply Instant

Få et mere overskueligt lager og vær sikker på ikke at løbe tør for vigtige forbrugsvarer – uanset om du er på værkstedet eller ude hos kunden.

 

 

Hvordan fungerer det?

EasySupply Instant er den perfekte løsning til dig, der gerne vil hurtigt i gang og have en løsning, der både gør genbestillingen af varer hurtigere og samtidig gør det nemmere at finde varerne på lageret eller i servicebilen.

Hvorfor vælge EasySupply Instant?

  • Hurtig og nem genbestilling af de varer, du bruger mest.
  • Bedre overblik - både i bogholderiet og på lageret.
Rekvisitionsnummer og lager-ID føjes automatisk til de fakturaer, der er knyttet til dit EasySupply. På den måde kan du hurtigt søge de rette fakturaer frem i både dit eget og vores bogholderisystem. 
  • Kan skaleres alt efter ønsker og behov.
  • Servicen er gratis.
Det eneste du skal betale for, er kasser, reoler og labels, hvis du vælger at købe disse i webbutikken.
  • Hurtig implementering på egen hånd
  • Reduceret lagerbinding
  • Kan etableres enten på lager, værksted eller direkte i lastrummet i servicevognen

 

id3638_lp_modul_medietekst_660x660px_ikoner_juni20_easysupply_instant

Kom godt i gang

Alle med en konto hos os kan oprette et EasySupply Instant-lager. Du skal blot downloade og følge vores simple guide.

Brug for hjælp til at komme i gang?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 9620 4530 eller sende en mail til scm.konceptsupport@ahlsell.dk.

Behov for en skræddersyet løsning?

Har du brug for en løsning, hvor vi hjælper med opfyldning, genbestilling og analyser af forbrug, kan du med fordel læse mere om EasySupply eller kontakte vores KonceptSupport på scm.konceptsupport@ahlsell.dk eller tlf. 9620 4530.