Optimeret lagerstyring med EasySupply
Med vores lagerstyringskoncept EasySupply fjerner du spildprocesser og sikrer desuden, at de rigtige varer altid er let tilgængelige.
Med vores lagerstyringskoncept EasySupply fjerner du spildprocesser og sikrer desuden, at de rigtige varer altid er let tilgængelige.
EasySupply består af et to-kassesystem med delvist automatiseret bestilling af forbrugsvarer – også kaldet C-varer. Du kender dem måske under andre termer, men uanset begrebet, så dækker det over alt fra boltevarer, befæstelse og fittings til handsker, værktøj og kemikalier – kort sagt alle de varer, der understøtter kernedriften i jeres virksomhed.
Når en kasse med forbrugsvarer er tom, tager medarbejderen blot det kort, der ligger i bunden af kassen og lægger det over i postkassen på siden af reolen, går tilbage til hylden og flytter den fyldte kasse, der står bagved, frem, så den er klar til brug. Vores merchandisere sørger for resten, og I er sikre på altid at have de rette forbrugsvarer på lager.
Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i vores webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser.
EasySupply kan med fordel kombineres med et af vores øvrige lagerstyringskoncepter såsom StockMaster.
Hør mere om, hvordan vi kan etablere et EasySupply-lager hos dig.
Lagerstyringskonceptet EasySupply er naturligvis fuldt integreret i vores webbutik og logistik. Det betyder blandt andet, at du får adgang til et detaljeret dashboard med oversigt over forbruget, hvilket I som virksomhed har mulighed for at inddrage i jeres strategiske overvejelser.
EasySupply kan med fordel kombineres med et af vores øvrige lagerstyringskoncepter såsom StockMaster.