Digitale services
Gør hverdagen nemmere med vores mange brugertilpassede digitale services.
Gør hverdagen nemmere med vores mange brugertilpassede digitale services.
Om din arbejdsplads er på kontoret, lageret, i produktionen eller du har din hverdag i en servicebil, så findes der digital løsninger, som gør hverdagen nemmere for dig.
I Ahlsells app får du direkte adgang til hele vores sortiment og en lang række funktioner, som gør din hverdag nemmere og mere effektiv. Om du står ude på byggepladsen, på værkstedet eller et helt tredje sted, så har du alt samlet på mobilen.
Læs mereSom webbruger hos os får du nem adgang til branchens bredeste varekatalog. Shop dine varer lige når det passer dig og benyt dig af de mange løsninger og services, der gør din hverdag endnu mere effektiv.
Læs mereElektronisk udveksling af ordrer, ordrebekræftelser, leveringsadviseringer, fakturaer og varedatafiler – direkte og effektivt mellem dit økonomisystem og Sanistål.
Læs mereBrugerdefinerede favoritlister over varer – eks. lagerindkøb, kundeprojekter og gentagende serviceopgaver.Brug dem til hurtig genbestilling, download eller til stregkodekatalog og genbestil via scanner eller vores app.
Læs mereOnline styring og fuldt overblik over byggesagen. Projektordrer aktiveres direkte, lovpligtige rapporter udskrives og adgang til tilbud og aftaler er let og overskueligt.
Læs mereOverblik over indkøb inden for forskellige kategorier, indkøbsvolumen og anvendelse af Ahlsells salgskanaler. Du finder det under Min side i menuen øverst på siden.
Ahlsell integrerer med dit foretrukne sagsstyringssystem, så du får en mere effektiv hverdag.
Læs mereSlip for administration og betal dine regninger til tiden. Du kan tilmelde dine regninger automatisk betaling (også kaldet Leverandørservice). På den måde slipper du for manuel håndtering og tastearbejde.
Læs mereKontakt os på tlf. 96 30 60 00