Vores specialister kan hjælpe dig i gang med Digital Samhandel. Med elektronisk overførsel af dokumenter (EDI) slipper du for tastearbejdet og undgår, at papirarbejdet hober sig op og samtidig minimerer risikoen for manuelle fejl. Uanset hvilket ERP system I har, sikrer vi en automatisk udveksling af elektroniske dokumenter som eksempelvis ordrer, ordrebekræftelser, leveringsadviseringer, fakturaer og varedatafiler.
Bestil varer hos os uden at forlade dit eget ERP system og dan en ordre baseret på dine egne varedata. Du minimerer risikoen for fejl sammenlignet med den manuelle bestilling, og behandlingstiden af din ordre bliver kortere.
Modtag automatisk ordrebekræftelser, så du kan ajourføre dem med din indkøbsrekvisition samt opdatere leveringsdato og priser.
Oplysninger om levering opdateres direkte i dit økonomisystem.
Den elektroniske indlæsning sparer tid på håndtering af fakturaer i dit bogholderi.
Du får adgang til vores produktdata, billed- og produkt-URL samt priser på udvalgte varegrupper, så du altid har opdaterede informationer.
Med PunchOut kan du bruge vores webbutik som varekatalog. Det betyder, at du via dit eget ERP system er direkte integreret til vores webbutik og vores store varekatalog med mere end 300.000 varenumre.
Med en PunchOut-løsning er du sikker på altid at have opdaterede:
Når du lægger varerne i indkøbskurven, har du dannet din indkøbsrekvisition med blandt andet jeres eget rekvisitionsnr. og er nu klar til at afgive din ordre til os. Hurtigt og nemt.
Hør mere om, hvordan vi kan integrere med jeres ERP system