Så let som et tryk på en knap
EasySupply er dit smarte lager med forbrugsvarer. Vi sætter varetilgængelighed først og giver dig simpel genbestilling og minimal administration med EasySupply SmartButton.
Digitalisér og optimér dit lager
Er varetilgængelighed altafgørende for jeres forretning? Skab et overblik og sikre jer, at de rigtige vare er tilgængelige når og hvor I skal bruge dem. Ved at reducere de manuelle processer undgår I samtidig mange af de gængse fejl.
FAQ
Hvor og hvornår bliver mine varer leveret, efter jeg har foretaget genbestillingen?
Du bestemmer selv, om dine varer skal leveres med dag-til-dag levering, eller om vi skal fastsætte et leveringstidspunkt. Alle vores leveringsmuligheder er tilgængelige efter aftale. Der er altid mulighed for at kontakte din sælger, hvis du har et ekstraordinært behov til en varelevering.
Læs mere
Hvor kan jeg oprette et EasySupply lager?
Et EasySupply lager kan oprettes lige netop der, hvor du ønsker. I servicebilen, på dit værksted eller på byggepladsen. Vi hjælper dig med at sætte dit lager op der, hvor det giver mest mening for dig.
Kan ordrebekræftelser og fakturaer overføres elektronisk til mit sagsstyringssystem?
Vi integrerer med dit foretrukne sagsstyringssystem, så vi kan overføre ordrebekræftelser og fakturaer direkte til dit foretrukne system.
Læs mere
Hvem kan foretage en genbestilling?
Om du er mester, svend eller lærling så kan du foretage en genbestilling. Med foruddefineret genbestillingsmængde og levering på plads undgår du de gængse fejlbestillinger, og det eneste du skal gøre er at trykke på knappen.
Har du brug for hjælp?
Kontakt support
96 20 45 30
scm.konceptsupport@ahlsell.dk